top of page

Wpis #4 #Planery #Organizery #Aplikacje- organizuje ślub-co wybrać ?

No cześć! Zadajesz sobie powyższe pytanie? A może już jesteś w połowie drogi i orientujesz się, że notatki dziko robione na kolanie to nienajlepszy pomysł? Może kartki, umowy, inspiracje latają gdzieś po Twoim mieszkaniu i trudno Ci się jest w tym wszystkim odnaleźć? Czy to od razu oznacza, że potrzebujesz weddingplanerkę ?


Jeśli jesteś narzeczoną i myślisz sobie “e tam, po co mi wedding plannerka - sama to ogarnę” - to gratuluję i współczuję!

Nie chcę Cię straszyć- daleko mi do tego. Sama od A do Z zorganizowałam swoje wesele i wiem ile to pracy, decyzji, nerwów i roboty. Ba! Nawet postawiłam jeszcze salę weselną (więcej na ten temat w wpisie #1 “Parę słów na dzień dobry”). Jak ja dałam radę to TY TEŻ! Chwała poniższym firmom, które wyprodukowały poniższe planery ! Jeszcze raptem 3 lata temu nie miałam, nie korzystałam i nie wiedziałam, że planer ślubny jest absolutną postawą w przypadku organizacji śluby- moim zdaniem nawet w przypadku oddania odpowiedzialności wedding planerce ( wiemy wówczas co powinniśmy skontrolować). W 2017 roku planerów w takim szerokiej gamie na rynku Polskim nie było, więc ja radziłam sobie jak mogłam i kleiłam, przypinałam i zaznaczałam zadania w zwykłym zeszycie.

Zacznijmy od samego początku…


Jest decyzja - a jaki jest plan?

Jeśli jesteś przekonana, że wszystko ma spocząć na Twoich barkach polecam Ci wyposażyć się nie tylko w wielką cierpliwość, sztukę negocjacji i umiejętność delegowania zadań jak i innych elementów z zakresu zarządzania projektem, ale i w dobry organizer ślubny. Wybór odpowiedniego planera, czy aplikacji wydaje się zatem pierwszym krokiem do tego, aby mądrze zarządzać sobą i zadaniami w najbliższym czasie czasie.To jakie narzędzie wybierzesz w dużej mierze będzie determinowało organizację Waszego ślubu. Wybierając pochopnie, możesz wybrać źle. To jak byś wybrała ołówek a chciałbyś namalować pejzaż. Ołówkiem zrobisz świetny szkic i jak ktoś zamierza właśnie taki szkic wykonać powinien wybrać oczywiście ołówek. Mam nadzieję, że rozumiesz moją metaforę :) Wyobraź sobie że jesteś osobą absolutnie zakochaną w technologii, gadżetach i dostępnych aplikacjach, a nagle dostajesz planer ślubny, w którym musisz zacząć kreślić - to bez sensu! Powinnaś wybrać coś z dostępnych już na rynku aplikacji - tylko czy ktoś dokonał ich porównania tych aplikacji? Czy ktoś wziął najbardziej popularne w Polsce organizery ślubne do ręki i je sprawdził, przewertował? Zadał producentowi pytania? Podrążył temat?




Szczerze nie wiem... i nie znalazłam takiej osoby w sieci,

więc postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce!

Który planer wybrać? Albi którą aplikację wybrać? Czy bezpłatna jest bezpłatna tylko dlatego że jest do niczego? No bo jeśli coś jest czegoś warte to powinno mieć swoją cenę…. To może być bardzo mylne myślenie. Ale szczerze sama chcę się o tym przekonać, zanim coś ocenię. Przed przystąpieniem do projektu “Wszystkie planery ślubne w Twojej kieszeni”, chcę przedstawić Wam kategorie na jakie je podzieliłam i parametry, według których będę je porównywać.


Rodzaj planera

Narzędzia pomagające w organizacji ślubu i wesela dostępne na rynku podzieliłam na następujące kategorie:

1) Planery i Organizery ślubne - fizyczny kawałek papieru najczęściej w formacie A5 ze spiralną, zszywką lub ładnie zalaminowane, dostępne w różnym designie 2) Katalogi - chodzi mi o planer tyle że z możliwością wpięcia sobie przegródek - coś ala segregatory medyczne popularnej mamy ginekolog 3) E-organizery i materiały na komputerze ( w tym darmowe i płatne materiały do własnego wydruku) 4) Aplikacje darmowe i nie darmowe (Polskie i zagraniczne)


Parametry

Parametry, według których będę porównywać w moim projekcie zestawienie najbardziej popularne i dostępne planery ślubne to : 1) Jakość materiałów 2) Wkład merytoryczny 3) Design 4) Cena 5) Użyteczność - komfort 6) Opinie klientów na stronie - negatywne i pozytywna 7) Popularność - ile followersów jest na IG/FB - może właściciele podadzą mi liczbę sprzedanych egzemplarzy 8) Pomysł - co mnie zaskoczyło, co było wyróżnikiem 9) Ekologia - czy produkt jest przyjazny środowisku

Co już kupiłam ?

Organizery, które zakupiłam na ten moment i co chcę porównywać to : Z kategorii fizyczne organizery: 1) Ziele i Pastele 2) Organizer Panny Młodej 3) Segregartor Śubny od Agi i Maćka - pary fotografów ślubnych 4) Palner od weddingplanerek Ślubna Finezja 5) Paner firmy Pretty Little weddnigs 6) Planer ślubny firmy Ogarniam się 7) Organizer firmy 8) Planer ślubny firmy My mission 9) Planer ślubny od Lucyny Kowalczyk - weddingplanerki 10) Niezbędnik Panny Młodej od Pauliny- tancerki z uprawnieniami wedding planera


Ceny za powyższe produkty oscylują pomiędzy 39 a 150 zł z przesyłką. Niektóre firmy oferują również ładne opakowanie w celu zrobienia komuś niespodzianki czy prezentu co osobiście uważam za świetną opcję. Jednak jaki planer wybrać? Czym się różnią? Który jest najbardziej eko? Który planer jest najlepszy biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny? Który z nich polecam, a które kategorycznie należy ominąć szerokim łukiem?

Na te i na wiele innych pytań będę mówiła na moim profilu IG w kwietniu. Robię i nadal będą robiła relacje na żywo , w trakcie których będę omawiała poszczególne produkty, czasem także w towarzystwie ich twórców, którym same będziecie mogły zadawać pytania. Koniecznie dołączcie do mojego IG, gdzie razem sprawdzimy wszystkie planery. Uwaga na IG będą też konkursy, podczas których za darmo rozdam wszystkie powyżej zakupione przeze mnie planery ślubne. Czy to nie świetne? ! Wiele producentów podczas relacji na żywo przygotowało wspaniałe niespodzianki dla Was! Zachęcam Was gorąco do zerknięcia na mój profil IG. Do zobaczenia Ściskam J.W

222 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
bottom of page