top of page

#2 Parę słów na ,,dzień dobry"

Zaktualizowano: 31 mar 2020

Co genetyk robi w branży ślubnej? Skąd pomysł na blog? O czym będzie pisać...? Przeczytaj i przekonaj się sama!
 

Cześć to ja... Jasmin.

Ta strona i ten blog mają być miejscem, którego ja jako narzeczona szukałam i nie znalazłam. Przez całe moje życie w momencie poczucia niedosytu przy pewnych rozwiązaniach, metodach, ubraniach, podróżach a nawet niespełnienie związaną z nieznalezieniem odpowiedniej sali weselnej zaczynałam je tworzyć według mojej wizji. Od niedawna staram się połączyć dotąd niepołączone- a mój mentor jest w tych sprawach mistrzem.

To nie ma być blog ze zbiorem ślubnych podwykonawców, nie mają być plotek, emocjonalnych ,,nakręcaczy". Ma być prosto. Treść ma opierać się na faktach a Wam ma to po prostu służyć. O was ma być ta strona…!


Ale jak o nas narzeczonych ? Przecież Ty piszesz? Mam pewien plan ale pozwól, że się najpierw poznamy…

Z wykształcenia jestem biologiem po specjalizacji genetyki i biologia rozrodu na Uniwersytecie Jagielońskim. Excel, dane statystyka, fakty, procedury, schematy, harmonogramy, przewidywanie, ciąg przyczynowo skutkowy ... to 5 lat mojego życia. Oprócz tych studiów skończyłam jeszcze 2 inne kierunki i ,,podyplomówkę". W 2014 plany i przewidywalność poszły do lamusa, bo zakochałam w najbardziej chaotycznym i spontanicznym mężczyźnie jakiego poznałam- w Tomku.


Ten szaleniec ( teraz już mój mąż) namówił wówczas do wzięcia udziału w jego projekcie jakim jest Bajka Hotel & Resort. Porzuciłam wszystkie plany i po zakończeniu studiów dołączyłam w 2016 roku do zespołu Bajka. W 2017 wzięliśmy ślub w namiocie weselnym, którego sami stworzyliśmy, więc nie tylko sami planowaliśmy wszystko co z ślubem związane, ale też razem składaliśmy namiot, kładliśmy panele, ciągnęliśmy prąd, wieszaliśmy lampy, układaliśmy stoły...Normalnie nie buduje się przy okazji własnego wesela sali weselnej ! Jednak z moim niepoprawnym wizjonerem i optymistą ( ówczesnym narzeczonym) wszystko było przecież możliwe…

Pierwsze wesele całkowicie odbywającym się pod namiotem było naszym. Nie mogliśmy robić ,,eksperymentu” z obsługą, serwisem , salą na ,,kimś/ na czyjeś uroczystości”, więc nasza przetarła szlaki wszystkim następnym parom.


W Bajce dotychczas obsłużyliśmy ponad 400 wesel, z czego ponad 200 odbyło się w namiocie weselnym. Zapraszam również na stronę www.hotelbajka.com/wesela gdzie możecie poczytać więcej o tych uroczystościach. Na codzień spotkanie mnie również na IG i FB firmowych @bajka_hotel_resort oraz 3 fanpagach prowadzonych na facebooku.


Nie romantycznie a merytorycznie - czy tak o ślubie w ogóle się da?

Do większości postu spróbuję dołączyć krótkie ankiety ( o ile ogarnę tę stronę, bo nie jestem informatykiem a korzystam z darmowej platformy ;p). Będą one na temat Was, Waszych potrzeb.Ankiety dotyczyć będą kosztów, budżet, liczb i realiów rynku ślubnego …

Czasami będzie intymnie- o relacjach, strachu, konflikcie…

Interesują mnie wszystkie Pary, z różnych lat, z różnych stron Polski, z różnym doświadczeniem…


Wszystko to chcę Wam przedstawić łącząc dobry design z twardymi danymi.

Zachęcam do wypełniania ankiet, aby wspólnie znaleźć recepturę na udane wesele!

Mocno wierzę, że istnieje wzór, niczym well wedding DNA, którego razem odkryjemy.

Romantyczna ma być Wasza miłość- Wasze uczucia...Resztę potraktujcie z dystansem, opierają się o liczby, fakty i inspiracje.

Ściskam Was

J.W

102 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
bottom of page